Παρακαλούνται οι μαθητές της Γ Λυκείου που έδωσαν Πανελλαδικές Εξετάσεις να οριστικοποιήσουν το μηχανογραφικό τους μέχρι τις 17/7 και να εκτυπώσουν ή να αποθηκεύσουν την οριστικοποίηση.